* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektówAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie stanowi etap wprowadzający w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi wg Warunków Kontraktowych FIDIC... Termin: 2024-11-25 - 2024-11-26 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
1780.001680.00 zł 2066.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Termin: 2024-06-25 - 2024-06-25 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) -50% |
Kongres Public Relations w czasach kryzysu2009-03-24 11:54:42Już wkrótce, w dniach 22-24 kwietnia 2009 roku, w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations. |
|
Szkolenia First Minute - Last Minute2008-12-19 12:35:14Rynek szkoleń w Polsce zrobił się bardzo gęsty. Firmy prześcigaj się w tworzeniu coraz to nowszych szkoleń, bardziej specjalistycznych, bardziej szczegółowych, bardziej spersonalizowanych. Okazuje się, że nawet dostatecznie dopasowane szkolenie może mieć problem ze znalezieniem odbiorców. Lepszą rek |
|
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce2008-12-11 11:01:06Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
ACCA, CIMA, CFA, CIM – międzynarodowe kwalifakcje pracowników2008-03-13 12:01:18Nowym a zarazem skutecznym trendem na polskim rynku pracy są wszelkiego rodzaju kursy kwalifikacyjne dla pracowników. Zdobyte tą drogą certyfikaty są szczególnie ważne, gdyż uznawane są na całym świecie. |
Szkolenia Coaching Stargard Szczeciński PeZet Szkolenia Marcin Żurek
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.